Wednesday, January 9, 2019

سه چیزی که یک سکس تراپیست واقعا می‌خواهند شما بدانید

۱. درمان سکس برای یادگیری موقعیت‌های جدید یا نکات داغ جنسی نیست.

Kerner می‌گوید: " برخی از مردم فکر می‌کنند که درمان جنسی شامل گرفتن رابطه جنسی، داشتن رابطه جنسی، لمس کردن، و یا رابطه جنسی است و یک درمانگر سکس با یک مربی جنسی، مربی جنسی، یا جانشین جنسی تفاوت دارد. برای شروع، آن‌ها با شما تماس نخواهند گرفت، و احتمالا به شما نمی‌گویند که چطور یک کار بهتر را انجام دهید.
در واقع نوعی روان‌درمانی است که می‌تواند مسایل جنسی و رابطه را از دیدگاه biopsychosocial درمان کند. فلمینگ می‌گوید: "این معمولا مشکل محور است، که در آن درمانگر تمام عواملی را که ممکن است در یک وضعیت بازی کند، در نظر می‌گیرد و می‌گوید:" درمان جنسی درک آن چیزی است که ریشه مشکل چیست."

۲. افراد مجرد هم می‌توانند به درمان جنسی هم بروند.

واقعا، این خیلی عجیب نیست. بیمارانی را دیده‌اند که می‌خواهند الگوهای زندگی جنسی خود را در طول لمس کنند - مانند احساس بی‌حس شدن در طول، از دست دادن علاقه بعد از رابطه جنسی با کسی، یا احساس اینکه آن‌ها می‌توانند # x۲۷ را لمس کنند؛ یا دوست داشته باشند یا عشق را دریافت کنند. یا ممکن است کسی یک درمانگر جنسی را ببیند که با خواسته‌ها، تخیلات، یا رفتار جنسی سروکار داشته باشد که آن‌ها # x۲۷ را تهدید می‌کنند؛ re می‌گوید. و هی، شما می‌توانید اختلال عملکرد یا نگرانی‌های جنسی را تجربه کنید که آیا شما # x۲۷ هستید؛ یا نه، و یا نه.
واقعا عجیب نیست. بیمارانی را دیده‌است که می‌خواهند الگوهای زندگی جنسی خود را در طول لمس کنند و بعد از اینکه با کسی رابطه جنسی داشته باشند یا احساس کنند که نمی‌توانند به راحتی عشق و محبت را دریافت کنند، احساس خود را از دست می‌دهند. کرنر می‌گوید: یا ممکن است کسی یک درمانگر جنسی را ببیند که با خواسته‌ها، تخیلات، یا رفتار جنسی که در مورد آن‌ها نگران است، برخورد کند. و هی، شما می‌توانید اختلال عملکرد بد جنسی، جنسی، یا نگرانی‌های جنسی را تجربه کنید که آیا شما به هم متصل هستید یا نه.

۳. اگر چیزی خراب باشد، زودتر بهتر از بعدا حرکت کردن است

اگر شما یک اختلال عملکرد جنسی خاص داشته باشید، پس قطعا درمان جنسی سریع‌ترین و most راه برای رسیدن به آن است. انتظار بیش از حد برای رسیدن به توافق ممکن است باعث بدتر شدن اوضاع با اضافه کردن اضطراب بیشتر به وضعیت شود. به این دلیل که زمان ادامه دارد، بیشتر و بیشتر می‌شود اگر شما # x۲۷ را بگیرید؛ قادر نیستید چیزی را روی خودتان ثبت کنید. و این می‌تواند منجر به معانی منفی زیادی در رابطه با سکس و خونریزی در رابطه شما شود. هر چه مشکل بیشتری داشته باشید، حل مشکل سخت‌تر خواهد بود.
کستلانس می‌گوید: " اگر شما یک اختلال عملکرد جنسی خاص داشته باشید، پس قطعا درمان جنسی سریع‌ترین و سریع‌ترین راه برای رسیدن به آن است." انتظار بیش از حد برای رسیدن به توافق ممکن است باعث بدتر شدن اوضاع با اضافه کردن اضطراب بیشتر به وضعیت شود.
این به این دلیل است که زمانی که زمان ادامه دارد، اگر قادر نیستید چیزی را به تنهایی ثبت کنید، بیشتر و بیشتر خواهد شد. و این می‌تواند منجر به مفاهیم ضمنی منفی زیادی در رابطه با سکس و خونریزی در رابطه شما شود."

No comments:

Post a Comment