Friday, January 25, 2019

مرکز مشاوره روانشناسی شمال تهران



مرکز مشاوره در شمال تهران میتواند تعداد بیشماری مرکز مشاوره را در بر گیرد اما از آنجایی که می بایست مرکز مشاوره روانشناسی را پیدا کنیم که بتوان در آن مرکز، سلامت خود را نسبت به گرایش درمانی موجود پیدا نمود، حائز اهمیت بسیار است.

اهمیت مسافت در درمان

مراکز مشاوره در هر منطقه ایی میتواند افراد آن منطقه را به خود جذب کند؛ به این دلیل که در مسافتی که یک مراجع برای دستیابی به مسیر طی میکند، هر چند نزدیکتر به محل سکونت مراجع باشد، قطعا از میزانی از مقاومت مراجع در درمان کم میکند.
شاید این سوال برای افرادی که نیازمند درمان هستند، پیش آید که چرا فردی خود برای درمان مراجعه میکند و همزمان نیاز «احساسی از مقاومت در درمان» را تجربه میکند؟
جواب این است که ناخودآگاه هیچ فردی میل به تغییر ندارد؛ تغییر مستلزم شناخت، شناخت مستلزم رشد و رشد در خود احساسی را ایجاد میکند که فرد به واسطه آن نیازمند رجوع به گذشته و قبول مسؤلیت در رفتار خود میباشد.
فرد مراجع میتواند با پای خود به مرکز مشاوره مراجعه کند اما دیر رسیدن، کنسل کردن روزهای مراجعه، بیمار شدن، خستگی و نرسیدن به ساعت ملاقات با روانشناس، همه و همه مرحله ایی از مقاومت در درمان هستند.

توصیه در انتخاب مرکز مشاوره روانشناسی

یک توصیه در انتخاب مرکز مشاوره، همیشه نزدیک بودن محل مشاوره است و اگر متخصص روانشناس مورد علاقه مان نزدیک محل سکونت مراجع نبود، حداقل با این بینش به مقاومت در درمان میتوانیم به این تفکر رسیم که هر آنچه که باعث شود به اتاق درمان و ساعت ملاقاتمان نرسیم، نوعی مقاومت است و میتوانیم آگاهانه در مقابل آن رفتاری متفاوت داشته باشیم و آن را نپذیریم.

اهمیت شناخت رفتار

همین آگاهی، خود به نوعی شناخت محسوب میشود که مرحله درمان در آن آغاز میشود. شناخت از هر رفتاری که انجام میدهیم و شناخت از آن رفتارهایی که نمیدانیم به چه علت آن را انجام میدهیم، باعث میشود به خودمان، احساساتمان و افکارمان تسلط داشته باشیم و بتوانیم خود را بهتر ارزیابی کنیم.
شناخت احساسات
زمانی که هر فردی بتواند حدس بزند در چه زمانی چه احساسی دارد و یا به چه دلیل رفتاری که میل به انجام آن ندارد را انجام میدهد و یا واکنش احساسات خود را در بدن خود بتواند ببیند، به مرحله ایی از شناخت خود دست پیدا کرده که در آن مرحله درمان بسیار راحت تر از قبل اتفاق میافتد.

مرکز مشاوره خانواده در شمال تهران

در مراکز مشاوره ایی که هر فردی در شمال تهران و یا جنوب تهران بتواند مراجعه کند، کافی است خود را نیازمند درمان بداند و بخواهد احساساتی متفاوت را تجربه کند و خود را از تحمل رنج و عذاب دور کند. ممکن است هر فردی در زندگی خود ملاک هایی برای خوشبختی داشته باشد اما همین که در خلوت خود احساس خوشبختی نکند و مدام درگیر این باشد که باری از غم، خشم و اندوه بر دوش او میباشد، بدان معنی است که نیازمند صحبت با مشاور روانشناسی است تا بتواند به او کمک کند و وی را به سمت بهبود و درمان در زندگی هدایت کند.
مرکز مشاوره شمال تهران (مکث) طرف قرار داد با بانکهای سپه، تجارت، صادرات و صنعت و معدن آماده خدمات رسانی به عموم مردم و پرسنل محترم این بانکها می باشد.

No comments:

Post a Comment