Saturday, January 5, 2019

۵ راه‌حل ثابت شده برای مشکل طلاق

طبق آمار ۴۰ تا ۵۰ درصد ازدواج‌های اول، طلاق به پایان خواهد رسید. و اگر چه این دلایل متفاوت هستند، برخی از مهم‌ترین موارد عبارتند از ارتباط ضعیف، فشار مالی، مسائل دوستی، ایجاد نفرت عمیق، احساسات عمیق ریشه‌دار، احساسات عمیق از ناسازگاری و عدم توانایی بخشیدن.
هیچ شکی وجود ندارد که وقتی این نوع مشکلات در اتحادیه زناشویی وجود دارد، فشار برای یافتن راه‌حل وجود دارد. و گاهی اوقات، برای یک یا هر دو همسر، طلاق است. با این حال، مهم است به یاد داشته باشید که در حالی که طلاق در ابتدا ممکن است "پاسخ" به یک ازدواج آزار دهنده باشد، به طور کلی بر همسران، کودکان و جامعه به عنوان یک کل در هزاران روش منفی تاثیر می‌گذارد.
داده‌هایی وجود دارد که از این واقعیت حمایت می‌کند که طلاق می‌تواند منجر به انواع مشکلات روانی و رفتاری در کودکان شود؛ همچنین می‌تواند باعث شود که آن‌ها به دلیل ترس از ترک کردن، به مسائل ارتباطی با والدین، خواهر و برادر و دیگران بپردازند. هم چنین طلاق می‌تواند باعث شود که سلامتی زوجین جدا شده کاهش یابد. نه تنها این بلکه طلاق می‌تواند کل جامعه را تحت‌تاثیر قرار دهد. گذشته از این واقعیت که طلاق مالیات دهندگان را به اندازه ۲۵،۰۰۰ تا ۳۰،۰۰۰ دلار هزینه می‌کند، مطالعات نشان می‌دهند که افرادی که متاهل هستند، بیشتر از کسانی که از رابطه شکسته می‌آیند، فعال‌تر هستند.
به این دلایل و بسیاری از موارد دیگر، بهتر است که به طلاق به عنوان پاسخ به یک ازدواج آزار دهنده نگاه نکنید؛ به جای آن راه‌حل‌های دیگری برای طلاق پیدا کنید. آن‌ها پنج تا از آن‌ها هستند:



۱. به دنبال مشاوره بروید

از تمام راه‌حل‌ها برای طلاق که در این مقاله به اشتراک گذاشته می‌شود، این می‌تواند موثرترین مورد باشد. متاسفانه، زوج‌های زیادی وجود دارند که صبر می‌کنند تا زمانی که آن‌ها کاملا در رابطه شان نا امید شوند، حتی با در نظر گرفتن یک مشاور ازدواج حرفه‌ای، اما واقعیت این است که برای همه زوج‌ها این است که حداقل دو بار در سال حرکت کنند. به این ترتیب، آن‌ها می‌توانند نکات و ابزارهایی را به دست آورند تا درمان‌های عملی برای مشکلاتی که آن‌ها دارند و یا ازدواج آن‌ها را حتی قوی‌تر کنند، به دست آورند. مشاوره ازدواج به منظور بهبود روابط فیزیکی و احساسی، افزایش ارتباط و ایجاد ارتباط بهتر بین همسران اثبات شده‌است.

۲. درباره نیازهای خود صحبت کنید

اگر یک یا هر دوی شما در ارتباط با یکدیگر مشکل دارید، به همین دلیل است که ایده خوبی برای دیدن مشاور ازدواج وجود دارد. اما اگر احساس می‌کنید هر دوی شما قادر به صحبت کردن هستید و خوب گوش می‌دهید، در تقسیم کردن نیازهای خود تردید نکنید. گاهی اوقات زوج‌ها به این دلیل که احساس می‌کنند نیازهای آن‌ها نادیده گرفته می‌شوند و یا هنوز برآورده نمی‌شوند، از یکدیگر به خشم می‌آیند. فقط به این دلیل که شما و همسرتان همان خانه را به اشتراک می‌گذارید، این به این معنا نیست که شما می‌توانید ذهن یکدیگر را بخوانید. هر چیزی که شما از رابطه انتظار دارید، مهم است که آن را به اشتراک بگذارید.

۳. زمان بیشتری را با هم صرف کنید.

زوج‌های زیادی وجود دارند که از ازدواج آن‌ها خوشحال نیستند، زیرا احساس نمی‌کنند که دیگر با هم ارتباط برقرار می‌کنند. این می‌تواند زمانی اتفاق بیفتد که چیزهایی مانند فشار مالی، برنامه‌های نامنظم و نیازهای فرزندان آن‌ها نسبت به زمان صرف کردن با یکدیگر اولویت داشته باشند. رفتن به تاریخ‌ها، گرفتن تعطیلات، تبدیل جنسی به یک اولویت در ازدواج تان "لوکس" نیست. برای اینکه یک ازدواج سالم باشد تا بتواند دوام بیاورد، این لوازم ضروری هستند. این کاملا ضروری است که شما و همسرتان وقت خود را با یکدیگر صرف کنید.

۴. کمی پاسخگویی به دست آورید.

اگر چه همسر شما باید شریک اصلی پاسخگویی شما باشد، همچنین به زوج‌های متاهل دیگری مراجعه کنید که می‌توانند به شما کمک کنند تا شما نیز پاسخگو باشند. پاسخگو بودن با چه؟ مسئول پیمانی باشید که روز عروسی خود را به دست آورده‌اید. همه به دوستان و مربیان نیاز دارند که می‌توانند به عنوان یک سیستم حمایتی عمل کنند و این به خصوص زمانی است که برای افراد متاهل مطرح می‌شود. بعضی وقت‌ها زوج‌هایی از طلاق به عنوان تنها راه‌حل خود نگاه می‌کنند زیرا آن‌ها دیگران را در اطراف خود ندارند تا به آن‌ها یاد آوری کنند که راه‌حل‌های دیگری برای طلاق وجود دارد؛ آن‌هایی که معمولا ثابت می‌کنند خیلی بهتر هستند.

۵. قبول کنید که همسر شما انسان است - درست مانند شما

بله، روی سطح، می‌دانید که شوهر یا همسر شما انسانی است. اما این یک چیز است: وقتی در مورد تمام چیزهایی که شما را ناامید می‌کند فکر می‌کنید، شانس خوبی وجود دارد که در مورد آن‌ها نباشد که شما چه کسی هستید و یا انتظار دارید که آن‌ها باشند. انسان‌ها ناقص هستند و اشتباه می‌کنند. اما هرچه بیشتر آن را به عنوان یک واقعیت بپذیرید، باز هم وقتی که شما را ناامید نمی‌کنند، بیشتر به آن‌ها خواهید داد؛ بیشتر تمایل خواهید داشت آنچه را که می‌خواهید به آن‌ها بدهید: صبر، بخشش، درک، تشویق و عشق. بله، هر چه بیشتر تمایل داشته باشید آنچه را که می‌خواهید در ازدواج به دست آورید، شانس بیشتری برای رهایی از طلاق وجود دارد، بلکه این است که واقعا پیشرفت کنید!

No comments:

Post a Comment