Friday, January 25, 2019

چگونه خاطرات بد را فراموش کنیم

خاطرات منفی هستند که تمایل دارند با ما باقی بماند. این می تواند درست است به خصوص اگر شما مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی (غمگین) زندگی می کنند اما حتی اگر اینکار را نکنید, شانس خوب شما درمانش در lingering خاطرات بد در برخی از نقطه در زندگی شما وجود دارد. شما ممکن است خودتان را cringing بیش از چیزی است که اتفاق افتاده به هفته، ماه، یا حتی سال پیش به عنوان اینکه شما هنوز هم در وضعیت و شرم را احساس می تواند. در واقع، مطالعه 2016 در مجله درمان رفتاری و تجربی روانپزشکی نشان داد که مردم با تمایل به دیدن خاطرات منفی اجتماعی به عنوان مرکزی برای هویت خود را از غم.
تحقیقات جدید برای ریختن به نور بر روند که خاطرات منفی ممکن است منجر به ترس و اضطراب خود را آغاز شده است. مطالعات نشان می دهد که هورمون خاص، زمینه های مغز و ژن مسئول ممکن است.

خاطرات منفی اجتماعی

شما ممکن است یک زمان سخت تلاش برای فراموش کردن یک خاطره بد یا نه شما باید از غم. آن ممکن است احساس به عنوان اینکه شما تا "memory bank ساخته شده است" پر شده با تمام شرایط شما به یاد داشته باشید به عنوان شرم آور و شرم آور. در حالی که خاطرات خاص است که با شما از یک فرد به فرد متفاوت است، برخی از نمونه شامل موارد زیر است. این ممکن است ذهنی، که تنها شما جنبه منفی وضعیت را ببینید و یا آنها مخالف، مانند بودن هدف تمسخر traumatizing باشد می تواند:
اشتباه در وضعیت اجتماعی مانند کسی را فراخوانی با نام اشتباه
انجماد در طول وضعیت عملکرد
کسی که در خصوص رابطه عاشقانه رد می شود
اعتقاد داشتند که دیگر حسابشان از علائم اضطراب خود را مانند دست دادن و یا سرخ شدن
اذیت و یا سرگرم کننده ساخته شده توسط همسالان خود را
هنگامی که شما به آنها یاد پس از این نوع از حوادث شما به خودتان مانند می گویند چیزهای ممکن است:
"Why من می گویند/این کار? "
"Why من است که به راحتی با دیگران ارتباط برقرار نمی کنید؟ "
در اصل شما حفظ reliving آن خاطرات شرم آور و آن ممکن است احساس به عنوان اینکه شما به خاموش مغز خود را نمی.

اكسي توسين و خاطرات بد

در حالی که هورمون اکسي توسين شده است به طور کلی به عنوان تاثیر مثبت در شرایط اجتماعی منادی شده است، تحقیقات اخیر به پتانسیل خود را جاسازی خاطرات منفی اجتماعی در افراد مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی اشاره کرد. در این روش اكسي توسين ممکن است اثر باعث درد عاطفی و دلیل است که در موقعیت های اجتماعی استرس زا با ما باقی بماند می تواند مدت پس از رویداد اصلی — و حتی ممکن است باعث آینده اضطراب و ترس.
در یک مطالعه منتشر شده در مجله طبیعت علوم اعصاب در 2013 موش با سطوح مختلف گیرنده اکسی توسين (هیچ گیرنده، گیرنده های افزایش، تراز گیرنده) در مغز به بررسی اثرات ترس و اضطراب مورد مطالعه قرار گرفتند.
در آزمايش اول موش ها در وضعیت با موش های تهاجمی که در آن آنها به تجربه شکست اجتماعی ایجاد وضعیت اجتماعی استرس زا قرار می گرفتند. هر اكسي توسين وارد مغز خود را موش است که گیرنده های اکسی توسين مفقود شدند نمی داشته اند. شش ساعت بعد، محققان موش با موش پرخاشگر می شود. اما چیزی که آنها پیدا شد که موش ها با گیرنده های بدون هیچ نشانه ای از ترس را نشان داد. موش ها با گیرنده های فوق العاده افزایش سطح ترس را نشان می دهد. سرانجام، موش با مقادیر طبیعی گیرنده های سطح معمولی از ترس نشان داد.
در آزمايش دوم محققان نشان می دهد که اكسي توسين در اجتماعی استرس زا قادر به وضعیت می تواند حتی انتقال ترس به وضعیت پس از آن — در مورد موش ها این شوک الکتریکی بود. دوباره, موش ها بدون گیرنده نشان داد هیچ نشانه ای یا بیاد به ترس از شوک الکتریکی.
در مقابل مطالعه در علمی آمریکایی مورد بحث به بینی مردان اكسي توسين در اداره. اول، این افراد یک محرک خنثی (تصاویر چهره و خانه) که گاهی با شوک الکتریکی زوج بود نشان داده شد. پس از آن، افراد به هم تك دوز اكسي توسين و یا plaebo را دریافت کرد. سپس، آنها ترس انقراض درمان در حالی که دریافت اسکن ام آر آی قرار گرفتند.  آنها یک بار دیگر نشان داده شد عکس, اما بدون جفت شدن شوک الکتریکی. آنچه آنها دریافتند که افراد که اکسی توسين است افزایش فعالیت در کورتکس بنوعی (برای کنترل ترس) و کاهش پاسخ در آمیگدال هنگامی که تصاویر نشان داده شده. این پیشنهاد کند تنها از اكسي توسين به افزایش استفاده از انقراض اساس درمان ترس و اضطراب موثر است.
در حالی که این نتایج (موش در مقابل مردان) به نظر می رسد متناقض ممکن است، این می تواند مربوط به زمان دوز اكسي توسين. مردان که اکسی توسين آن در همان زمان به عنوان شوک الکتریکی دریافت کرده بود، حافظه شوک با آنها طولانی تر گیر کرده اند می کنید؟ پاسخ به این موضوع روشن است.

اكسي توسين و ترس اجتماعی

چه این تحقیقات ما درباره خود ترس و اضطراب و ارتباط آنها با خاطرات بد گوید؟
به نظر می رسد که اکسی توسين ممکن است تقویت اجتماعی خاطرات در مغز (به طور خاص، در تیغه لترال)، یا اثر تشدید یا تقویت. از آنجا که استرس های مزمن اجتماعی به علت اضطراب و افسردگی شناخته می شود این است که مهم است. به نظر می رسد این اثر را نیز مدت طولانی تاریخ و زمان آخرین — حداقل شش ساعت.
این نوع تحقیقات نیز نشان می دهد همانطور که به نظر می رسد اضطراب اجتماعی باشد یک جزء ژنتیکی، که آنها ممکن است شما را در ترس که مغز شما توانایی دسترسی به اكسي توسين ممکن است مربوط به چه خوبی به شما رمز خاطرات بد در موقعیت های اجتماعی که این شرح است آینده.
چه کار باید پس از یک تجربه اجتماعی بد
اگر به وقایع اجتماعی منفی گذشته نقش مرکزی در اختلال اضطرابی اجتماعی, آن را حس که حذف خاطرات این وقایع به کاهش اضطراب شما کمک کند:
اگر شما تمایل به فلش بک یا "cringe attacks" درباره شرایط شرم آور از گذشته، به نگه داشتن یک مجله که در آن شما ضبط خوشحال یا مثبت حوادث هم ممکن است باشد. هر زمان شما به خاطر حافظه منفی، سعی کنید آن را با یک مثبت پیگیری.
مانند "that رویداد من را تعریف در پاسخ به فلش بک شما نیز چند از عبارات است که شما را به خودتان، تکرار می تواند داشته باشد. "
هنگامی که دوباره خاطرات به شما می تواند همچنین به تمرین تمرکز حواس سعی کنید. به جای خود را به تبدیل شدن کاملا اشغال شده در حافظه اجازه می دهد به آوردن توجه خود را به چیزی در حال مانند بینایی و یا بوی امتحان کنید.
اگر شما هنوز هم مبارزه، سعی کنید یک رویکرد شناختی رفتاری به کارگیری و، "Does کسی غیر از من واقعا بپرسید که وضعیت را به یاد داشته باشید و یا فکر می کنم در مورد آن? "
در نهایت، اگر شما سقوط قربانی باید کامل خودتان و مرکز خاطرات خود را اطراف بار شما اشتباهات امتحان کنید اشتباه و انجام کارهای اشتباه بر روی هدف ساخته شده است. در زمان، اگر شما در خارج وجود دارد به دنبال خود خجالت زده نیست، خاطرات آن شرایط طعم مختلف را داشته باشد. خودتان بگویید که شما را شایسته پذیرش اجتماعی در حال حاضر، در حال حاضر و نه در چند وقت آینده هنگامی که شما را تبدیل به "perfect" فرد.
بالاتر از همه چیز، استراتژی های منفی برای فراموش کردن خاطرات بد مانند سوء استفاده از مواد مخدر یا الکل استفاده نکنید.

تنوع ژن و خاطرات بد

نمی شود فوق العاده کاملا از تمام خاطرات منفی خود را پاک کنید؟ در حالی که که ممکن است صدای مانند تخیلی، طب مدرن ممکن است نزدیک به آن رخ می دهد از شما متوجه ساخت.
تحقیقات نشان داده است که عامل (BDNF) سوري تنوع ژن مربوط به ترس نسل. درمان با ژن BDNF در آینده می تواند مورد استفاده قرار گیرد با تغییر ژن که منجر به ترس و اضطراب.
در راه همان مسیر ژن Tac2 کاهش ذخیره سازی ضربه خاطرات نشان داده شده است. در نتیجه، دارو است که فعالیت این مسیر را مسدود ذخیره سازی خاطرات آسیب زا در وهله اول جلوگیری می کند. در حالی که این مناسب ترین روش برای اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) خواهد بود، این نوع تحقیقات نیز در نهایت ممکن است خاطرات منفی اختلال اضطراب اجتماعی به اطلاع.
هر چند نگران نباشید — آن خاطرات بد نیست برای همیشه پاک می شوند. آنها هنوز هم جایی ذخیره می شوند اما دیگر قابل دسترس است.
کلمه از Verywell
خالی از سکنه توسط خاطرات اشتباهات شما را در گذشته ساخته شده است؟ در حالی که تفکر در گذشته اشتباهات طبیعی و مسکونی در آنها را به نقطه ای که آنها باعث شدید ترس و اضطراب در حال حاضر نیست. اگر مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی زندگی می کنند و یا بر این باورند که شما ممکن است علائم این مشکل مهم به مشورت با پزشک خود است. به طور خاص، ملاقات با درمانگر است که دارای تخصص در غم ممکن است مفید برای تولید استراتژی برای بهتر کنار آمدن با این خاطرات منفی.
منبع: verywellmind

No comments:

Post a Comment