Thursday, January 17, 2019

شناخت زودرس بلوغ جنسی

پدر و مادر در نوزادان و کودکان نوپا توسعه جنسی فرزندان خود دراز کردن به نظر می رسد ممکن است. اما در واقع، توسعه جنسی در کودکان سال اول آغاز می شود. رشد و پرورش نوزادان و کودکان نو پا و دبستانی و نوجوانان محصل جوان بنیاد عاطفی و جسمی برای تمایلات جنسی در بسیاری از راه های ظریف توسعه.
همانطور که رسیدن به مهم فیزیکی و عاطفی نقاط عطف، مانند راه رفتن و یا تشخیص مادر و پدر، جوان کودکان و نوجوانان یادگیری آمار نقاط عطف مهم در چگونه آنها را تشخیص دهد، تجربه و احساس در مورد بدن خود را و چگونه آنها فرم پیوست به دیگران. فایل پیوست در این سال تاسیس زود کمک مرحله برای پیوند و صمیمیت پایین خط.
چگونه بچه های خود را رشد و یادگیری را درک, شما می توانید بازی نقش مهمی در سلامت روحی و جسمی آنها پرورش.
نوزادان و کودکان نوپا
بچه اولین احساسی پیوست با پدر و مادر خود را از طریق تماس فیزیکی است که در بیان عشق خود را شکل گرفته است. برگزار و لمس، بوسید و در آغوش گرفت، بچه ها به تجربه آرامش، مثبت احساس فیزیکی مربوط به عاشق بودن به اجازه می دهد.
نوع منحصر به فرد از صمیمیت فیزیکی و دلبستگی عاطفی بین پدر و مادر و نوزاد می تواند پایه و اساس اولیه فرم بالغ از صمیمیت فیزیکی و عشق است که بعدها به عنوان بخشی از تمایلات جنسی بالغ.
بدن من. بسیاری از والدین خود پزشکان ابراز نگرانی از آنجا که کودکان خود را لمس اندام تناسلی خود را در طول تغییر پوشک و یا پسر نوزاد خود را مکرر نعوظ نامیده می شود. آنها متاثرتر که این رفتارها کاملا طبیعی است و گفت که حتی کودکان جوانترین است که به طور طبیعی بدن خود را کشف. و بسیاری از کودکان به خصوص کودکان نوپا، لذت بردن از برهنه بودن.
چگونه واکنش نشان می دهند شما — صدای خود واژه شما استفاده کنید، چهرۀ شما — یکی از درس های اولین فرزند خود را در تمایلات جنسی است. نه با خشم و تعجب، پاسخ یا انتقاد کلمات, شما فرزند شما که این کنجکاوی درباره بدن خود است بخشی طبیعی از زندگی آموزش.

آگاهی جنسیتی. سن 2 یا 3 کودک شروع به توسعه حس بودن مرد یا زن. این آگاهی هویت جنسیتی نامیده می شود. کودکان و نوجوانان این سن شروع به درک تفاوت بین پسران و دختران و خود می شناسد به عنوان یکی یا دیگری. برخی از مردم فکر می کنم هویت جنسیتی بیولوژیکی تعیین می شود و برخی می گویند این محصول محیط کودک است. احتمال زیاد ترکیبی از هر دو است.
و در این سن کودکان شروع به تداعی رفتارهای خاصی نام نقش های جنسی با مرد یا زن بودن. نقش های جنسیتی نقش فرهنگی مشتق شده است. مردانه چیست؟ زنانه چیست؟ چگونه رفتار پسران و مردان است؟ چگونه رفتار دختران و زنان؟ همانطور که شما تصمیم خواهید آموزش بچه های خود را در مورد نقش های جنسیتی از پیام های آنها دریافت هر دو در داخل و خارج از خانه داشته باشید.

پیش دبستانی (سنین 3 تا 5)

توسط مهد کودک، اکثر بچه ها حس قوی بودن پسر یا دختر خود را توسعه داده اند و در ادامه به بدن آنها حتی بیشتر هدفمند. این ایده خوبی به ادم بد دهان آنها زمانی که آنها خود را لمس نیست--این فقط احساس گناه و شرم بی درنگ.
پدر و مادر ممکن است، با این حال، برای توضیح حتی اگر احساس خوبی، که دست زدن به خصوصی باید انجام شود خواهید — دبستانی هستند به اندازه کافی به درک که بعضی چیز ها عمومی به معنای است. آنها نیز به اندازه کافی به درک که هیچ کس — حتی اعضای خانواده و یا افراد دیگر به آنها اعتماد — تا کنون آنها باید در راه است که احساس ناراحتی لمس کنید.
خود ادامه خواهد داد تا یادگیری مهم رفتار جنسی از شما — از چگونه شما واکنش نشان می دهند به افرادی از جنس مخالف به چگونه شما احساس می کنید مورد برهنگی.
پرسش های بی پایان. همانطور که بچه ها کنجکاو در مورد همه چیز، مشترک برای دبستانی به پرسش های پدر و مادر خود مطرح است مانند بچه ها از آمده? " یا چرا نیست خواهر من"
سعی کنید هنگامی که شما پرسش هایی از این پاسخ به عنوان صادقانه و که ممکن است. پاسخ مانند لک لک آورده نه تنها کنجکاوی کودک را کنار بگذارد اما همچنین پدر و مادر نگاه کمتر قابل قبول زمانی که بچه ها پیدا کردن حقیقت را. راستگو بودن، هم نیز بچه های خود را با سوالات خود را در آینده به شما را تشویق می کند.
پیدا کردن دقیقا چه فرزند شما و سپس پاسخ سوال خاصی می خواهد--بدون نیاز به رفتن به تفصیل استادانه درست شده که آن ممکن است لازم باشد. به عنوان مثال، شما ممکن است می گویند که زن و مرد کودک باعث می شود و که نوزاد داخل شکم زن رشد می کند. اگر این فرزند شما ارضا, نه ارائه اطلاعات بیشتری در مورد چگونه کودک واقع فعلاً ساخته شده لازم است.
دکتر بازی. در این مرحله بچه ها تمایل به کنجکاو نه تنها در مورد بدن خود را، اما درباره دیگران بیش از حد. اگر شما خود را دکتر با فرزند اطراف هم سن بازی، مهم افتاد است — به آنها فقط یک بازی بی گناه است. اگر کودک یا بزرگسال مسن تر درگیر است، البته، نگرانی شما مشروع خواهد بود. با آرامش کودک خود را به دریافت لباس پوشیدن و او را با اسباب بازی یا بازی منحرف کردن بپرسید. شما ممکن است می خواهم این را به عنوان سرنخ است که فرزند شما کنجکاو در مورد بدن و تسهیل یادگیری در مورد آن در برخی از راه دیگر، مانند کودکان کتاب در مورد این موضوع است که به کودکان پيش بشود.
"دوست پسر مهد کودک" و دوست دختر وقتی آنها بچه های خود را در مورد دوست پسر یا دوست دختر صحبت برخی از والدين کودکان پيش دبستانی احساس خطر هستند. اگر شما جوان باشید می گوید، این به یاد داشته باشید که بچه ها نمی معانی همان واژه است که بزرگسالان به وصل کنید. اکثر کارشناسان موافق آن است که بهترین عکس العمل به این نوع اخبار در راه خنثی — رفتار را تشویق نکنید اما نگرانی هم بیان کنید.

مدرسه ابتدایی (سنین 6 تا 10)

بچه های این سن هستند به ویژه علاقه مند به بارداری و تولد و نقش های جنسیتی نقش — پسران معمولا بازی با پسران و دختران با دختران. این سن که در آن شروع همسالان خود و رسانه ها به نفوذ بزرگتر در رفتار جنسی است. اگر شما یک منبع قابل اعتماد نیستند، کودک شما ممکن است تبدیل به همکار یا شاید کودک بزرگتر برای اطلاعات در مورد سکس و اندام های جنسی و تولید مثل — و شانس هستند باریک که حقایق درست و یاد گرفته کلماتی که موافقت خود را تامین می کند!
اگر کودک دبستانی جنس پرسند نیست، در نظر برخی از مکالمات سن مناسب شروع. اگر شما قبلا گفته اید که مرد و زن کودک را، در حال حاضر فرزند شما میخواهید بدانید که ممکن است چگونه. مثل همیشه در این مورد صادقانه — بچه های این سن خواهد شد پرش به نتیجه گیری خود را هنگامی که آنها اطلاعات از دست رفته. بسیاری از بچه ها در مدرسه ابتدایی فرض کنیم که بچه ها ساخته شده هنگامی که مرد و زن دروغ کنار یکدیگر، در همان بستر و دست نگه دارید و بوسه یا شنا با هم خواب.
مسائل که ممکن است پدر و مادر بچه ها به سن مدرسه ابتدایی شامل:
بد زبان. کودکان را انتخاب کنید تا زبان بد و زبان عامیانه نامناسب مقدار زیادی از مکان — تلویزیون فیلم دوستان خود و به خصوص شما، اگر شما آن را استفاده کنید. چند بار به آنها استفاده از این کلمات بدون دانستن حتی رسونند. این ایده خوبی به آرامی توضیح دهید که چرا کلمه نامناسب است و پیشنهاد کلمات بهتر به استفاده از زمان آینده است.
شوخی نامناسب قرار دارند. شما اغلب بچه های این سن بیش از پیدا کنید، جوک درباره سکس, بدن قطعات، گرایش جنسی، و غیره، اما آنها واقعا آنها را درک کنید؟ و آنها درک نمی کنند که برخی از این جوک ها می تواند به مردم صدمه دیده است با بد زبان، بچه ها اغلب این جوک بدون پی بردن به آنها بگویید.
با آرامش توضیح دهید چرا شوخی نامناسب است و سپس بگویید یک بچه پسند به عنوان مثال از شوخی مناسب است که هنوز هم برخی از خندد. و به الگوی خوبی برای فرزندتان مهم است — جوک نامناسب، به خصوص آنهایی که در ساخت پاپ گروه خاص از مردم نگو. تحمل و احترام به رفتارهای آموخته است.
پرندگان آن انجام, زنبورها این... اما چرا؟ بچه ها گاهی حیوانات خانگی خود را یا دیگر حیوانات در رفتارهای جنسی مراجعه کنید. برخی با تعجب و انزجار یا خجالت واکنش نشان می دهند اما کنجکاو ترین است حتی اگر کمی بعد از کلاس سفر به باغ وحش، موضوع داغ مکالمه برای گروه 9 ساله اغلب خنده دار به دنبال رفتار جفت گیری آنها را بین جفت باغ وحش موجودات شاهد است. وقتی بچه ها سوال در مورد آنچه این حیوانات را انجام می دهند، این شانس دیگری برای شما ارسال که تمایلات جنسی است بخشی طبیعی از زندگی است. کنجکاوی طبیعی تشویق و ارائه اطلاعات دقیق و مدل نگرش مورد در مورد تولید مثل.
بچه ها رشد می کنند
همچنان بچه ها را به درک و تجربه بدنشان و تغییرات جسمی دوران بلوغ ظهور نگرش خود و پذیرش نقش مهمی در توسعه سالم خود ادامه خواهد داد.
بچه ها نظر جنسی بالغ، اغلب هیجان و ترس در مورد رشد آنها--به ویژه هنگامی که آنها متوجه موهای در حال رشد در مکان های جدید دوره های خود را دریافت و یا شروع به داشتن رویاهای خیس. آنها صرف مقدار زیادی از زمان تعجب اگر آنها عادی و مقایسه خود را با دوستان خود. کودکان و نوجوانان--به خصوص در اوایل و اواخر نیاز بسیاری از اطمینان آنها به این قلمرو ناشناخته سر.
بلوغ می تواند زمان بسیار گیج کننده است، با مقدار زیادی از تغییرات فیزیکی و عاطفی و بچه ها نیاز به دانستن چه انتظار در ماه ها و سال های پیش رو، حتی اگر آنها بیش از حد خجالتی بپرسید.
هنگام شروع بلوغ به سوالات کودک جوان خود را در مورد بدن بچه ها عشق و سکس باز بودن شما مرحله برای ادامه گفتگوها و باز بودن مجموعه. استقبال از سوالات در مورد فرزند شما را تغییر بدن و مسائل جنسی — و نه آنها را به عنوان کثیف یا شرم آور افراد — پرورش حس سالم پذیرش خود در کودک شما کمک خواهد کرد. آن نیز احتمال بیشتری فرزند خود شما به عنوان یک منبع برای اطلاعات و راهنمایی استفاده کنید باعث.
جمع آوری مواد مثل جزوه و یا کتاب های نوشته شده به پیدا کردن راه های موثر برای ارائه حقایق مورد جنسی سلامت جنسی و تغییرات فیزیکی کودک شما ممکن است رفتن از طریق به شما کمک می کند.

No comments:

Post a Comment