Monday, December 31, 2018

10 درمان افسردگی طبیعی

افسرده شما احساس عجز را می توانید. شما نیست. همراه با درمان و گاهی اوقات دارو بسیاری که شما می توانید خود را برای مبارزه وجود دارد. تغییر رفتار خود را--فعالیت های فیزیکی خود را شیوه زندگی و حتی راه خود را از تفکر--تمام درمان افسردگی طبیعی هستند.
این راهنمایی می تواند کمک به شما احساس می کنید بهتر است--با شروع در حال حاضر.
1. دریافت در زندگی. اگر شما افسرده هستید، شما نیاز به روال ایان کوک، دکتر می گوید: او یک روانپزشک و مدیر تحقیق افسردگی و برنامه درمانگاه در UCLA است.
افسردگی می تواند ساختار از زندگی شما را نوار دور. یک روز به بعد ذوب می شود. تنظیم برنامه روزانه ملایم می تواند کمک شما به عقب بر گردیم در مسیر.
2 تعیین اهداف. هنگامی که شما افسرده هستید، شما هر چیزی را انجام نمی شما احساس ممکن است. که باعث می شود شما احساس می کنید بدتر مورد خود. به عقب راندن تعیین اهداف روزانه برای خودتان.
"Start بسیار کوچک " کوک می گوید. "Make هدف شما چیزی است که شما می توانید موفقیت در, مانند ظرف يك روز. "
نمایش به صورت اسلاید: غذاهای 20 است که قلب شما می توانید ذخیره کنید
بهترین غذاها برای سلامت قلب فراتر کلسترول راست به edamame آجیل، ماهی قزل آلا، قهوه حتی در این لیست خرید راهنمایی از دائم و پخت و پز.

تغییر در شیوه زندگی برای کنترل دیابت

هنگامی که شما به دیابت، لیست کارهای روزانه می تواند به نظر می رسد قریب به اتفاق. شش چیز شما می توانید به کاهش یا جلوگیری از فرسودگی اینجا.
همانطور که شما شروع به احساس بهتر، می توانید بیشتر به چالش کشیدن اهداف روزانه اضافه کنید.
3. ورزش. موقت افزایش احساس خوب مواد شیمیایی اندورفین نامیده می شود. آن هم منافع دراز مدت برای افراد مبتلا به افسردگی می باشد. به نظر می رسد ورزش منظم مغز rewire خود را در راه مثبت تشویق، کوک می گوید.
ورزش چقدر نیاز دارید؟ شما لازم نیست برای اجرای ماراتن به نفع. فقط چند بار در هفته پیاده روی می تواند کمک کند.
4. خوردن سالم. هیچ رژیم غذایی سحر و جادو است که رفع افسردگی وجود دارد. این ایده خوبی است به سازمان دیده بان آنچه شما، هر چند خوردن است. اگر افسردگي شما پر خوردن را می دهد، در کنترل غذا خوردن خود را گرفتن شما احساس بهتر کمک خواهد کرد.
اگر چه هیچ چیز قطعی است، کوک می گوید مدرکی که مواد غذایی با اسیدهای چرب امگا-3 (مانند ماهی آزاد و ماهی تن) و اسيد فوليك (مانند اسفناج و آووکادو) می تواند کمک به سهولت افسردگی وجود دارد.
5-خواب کافی داشته. افسردگی می تواند آن را سخت به اندازه کافی shut-eye و خیلی کم خواب می تواند باعث افسردگی.
چه می توانید انجام دهید؟ شروع توسط برخی از تغییرات را به شیوه زندگی خود را. به رختخواب بروید و در عین حال هر روز دریافت کنید. سعی کنید خواب نیمروز. تمام حواس او را پرت از اتاق خواب خود را--بدون کامپیوتر و بدون تلویزیون را. در زمان، شما ممکن است دریابید که خواب شما را بهبود می بخشد.

No comments:

Post a Comment