Wednesday, April 24, 2019

آیا باید به درمانگر جنسی مراجعه کنیم؟

ترس از رابطه جنسی درمانی: متخصص جنس یک نوع سه گانه را برای ادای زندگی جنسی ما نشان می دهد، من باید تمام گذر های جنسی گذشته خود را به همسر خود نشان دهم، من از اینکه چقدر کمی از جنس و جنسیت می دانم، شنیده ام درمانگر بعضی از عجایب نیویورک-باربارا استرییزند-در فاکرز-فلوشی-گلبرگ است.
در واقع، " من نمی توانم باور کنم که چقدر منتظریم تا کمک بگیریم! "رایج ترین جمله ای است که من از فارغ التحصیلان جنس درمانی می شنوم. دوم فقط به نظرات در مورد اتاق مشاوره من، " او به نظر می رسد درست مثل یک اتاق نشیمن. "سوم به نظر،" من نمی دانستم این احساسات عادی است. "من فکر می کنم مردم می ترسند که یک اتاق درمانی در رابطه جنسی یک جلسه بین اتاق معاینه زنان و اتاق قرمز باشد. در واقع، هیچ امتحانی ، برهنگی و قطعا لمس کردن رابطه جنسی وجود ندارد . درمانی جنسیت شاخه ای از روان درمانی سنتی است و تنها "بحث درمان" است.

تو تنها نیستی؛ هر کس در برخی موارد مشکلات جنسی دارد. در حالی که رسانه ها جنس را به عنوان آسان و گرم و مانند همه رنگ می کنند، اما شما دارای بارهای جنسی است - حقیقت این است که داشتن رابطه جنسی عالی کار می کند. جوانان جوان اغلب مشکلات سازگاری جنسی از چه کسی دارند؟ (آغاز)، چه؟ (برای شما و من هیجان انگیز است) و هنگامی که؟ (صبح یا شب فرد) نوع. زوجین با بچه های جوان اغلب خسته و مشکل دارند که اتاق خواب را اولویت بندی کنند که منجر به دعوا و احساس عارضه ای می شود. زوج های قدیمی تر در معرض یائسگی ، بیماری قلبی و رابطه جنسی قدیمی هستند که می توانند جنسیت را متوقف کنند. و هر کس باید با مبارزه در نزدیکی و فضا، در ازدواج ، که در آن یک نفر بیشتر از یک نفر ( تعقیب کننده) و دیگر از یک chasee ( distancer ) است که مشکل اصلی در حفظ میل جنسی است.
اما در درمان رابطه جنسی اتفاق می افتد؟ (گوش دادن به پادکست من!) و چگونه می توان به سادگی در مورد آن صحبت کردن به زندگی جنسی شما کمک می کند؟ قبل از مشورت با یک متخصص باید بدانیم؟
1. درمانی جنسی کمک می کند تا زوج ها در مورد رابطه جنسی با یکدیگر صحبت کنند. یک متخصص روانپزشکی احساس راحتی در مورد جنسیت صحبت می کند. در حالی که هیچیک از محدودیت ها وجود ندارد و هیچ بحثی در مورد تابو وجود ندارد، اکثر مردم هنگام صحبت کردن درباره جنسیت مشکل دارند. زوج ها یک زبان وابسته به عشق شهوانی برای توصیف خواسته های خود ندارند. زنان با دوست دختر خود در مورد چگونگی تمایل جنسی خود تجدید نظر نمی کنند. مردان از دوستان پسر خود نمی پرسند که چگونه زن را به ارگاسم برسانند (قطعا نه!) اکثر پزشکان حتی یک روز از آموزش در رابطه جنسی در مدرسه پزشکی ، حتی متخصصین زنان و متخصصین اورولوژی ندارند. پزشکان در مورد اینکه چگونه بدن کار می کند، اما محدود به تجربه خود را در مورد حل مشکلات جنسی می گویند.
درمانگران جنسی چگونه آگاه هستند اضطراب شما ممکن است احساس صحبت کردن در مورد این موضوع صمیمی با یکدیگر و با یک غریبه نزدیک است. آنها به شما كمك می كنند و شما را به صحبت در مورد جنس راهنمایی می كنند.
2. جنسیت درمان می شود به ریشه مشکل است .   زوج ها اغلب نمی توانند این مسائل صمیمی را به تنهایی حل کنند، زیرا ناامیدی، صدمه، خشم ، ناراحتی، اتهام، مهار و چندین دور جنگ ممکن است بحث بسیار مورد نیاز را خاموش کنند. تحقیقات نشان می دهد که بیشتر افرادی که می توانند به راحتی مشکلات خود را حل کنند، شش سال پیش به دنبال کمک هستند. اضطراب یکی از دلایلی است که مردم نمی توانند انتخاب کنند و از کمک بخواهند.  ترس از مقابله با مشکل و کشف این که آنها واقعا سازگار نیستند، بسیار قدرتمند هستند که هر روز به راحتی احساس ناامیدی می کنند. اما اغلب زن و شوهر در درمان رابطه جنسی راهی برای احساس لذت بیشتر و لذت بیشتر پیدا می کنند.
3. در درمان رابطه جنسی چه اتفاقی می افتد؟   هنگامی که یک زن و شوهر به دفتر من می آیند، اولین چیزی که می خواهم بدانم این است که چه چیزی به آنها آسیب می رساند.   من از فرم ها استفاده می کنم (شما می توانید آنها را در سایت من ببینیدو از آنها برای شروع گفتگو با یکدیگر استفاده می کنند) آنها را با آنچه که به من گفته اند مقایسه می کنند. بعد، من مصاحبه های جداگانه ای با هر شریک ارائه می دهم. در مصاحبه خصوصی و همچنین سوالاتی درمورد دوران کودکی ، ازدواج پدر و مادرتان و آنچه که به طور مستقیم و غیرمستقیم درباره جنسیت به شما آموخته می شود، از شما در مورد تاریخ جنسیت / رابطه شما سوال خواهد شد. من می توانم نقشه راه را برای چگونگی حل مشکلات پیدا کنم و ما در این کار قرار داریم. در نهایت، پس از آنکه هر دو طرف احساس می کردند عمیقا درک شده و حمایت می کنند که آیا آنها ابتدا بیشترین فراوانی یا ارتباط عاطفی را می خواهند، من می توانم مشق شب زفاف را امتحان کنم.
4. درمانگران جنسی امیدوارند و منصفانه هستند. من به ندرت با یک مشکل بین دو عادی برخورد می کردم که احساس نمی کردم به نحوی عملی و قابل حل است. من برای هجده سال یک متخصص روانپزشکی و یک متخصص جراحی برای درمان مشکلات جنسی به مدت 28 سال بوده ام و هزاران زوج را به صورت شخصی و با درمان جنسی آنلاین درمان کرده ام. اغلب یک شریک نیاز به رابطه جنسی دارد تا احساس وابستگی کند و دیگران باید قبل از اینکه رابطه جنسی را می خواهند ارتباط برقرار کنند. هر دوی این مشکلات باید برای یک راه حل منصفانه درک شود و از آن استفاده شود.
5. انواع مشكلات درمانگرهاي جنسي درمان مي شوند ؟ دو مشکل اصلی در تمرین من:   میل جنسی کم و اختلاف اختلاف بین همکاران. من یک کتاب به نام « میخواهی دوباره جنسیت» بنویس برای کمک به یکی از اول.
زنان که می خواهند اولین ارگاسم خود را داشته باشند؛ یا می خواهید با همسر خود ارگاسم داشته باشید

  • مردان مبتلا به انزال زودرس
  • اختلال نعوظ
  • انزال تاخیر
  • سرطان سینه و بازماندگان سرطان پروستات 
  • مشکلات تکنیکی
  • یادگیری برای لذت بردن از رابطه جنسی دهانی
  • گرفتن احساسات فاکتور "ick" در مورد اقدامات جنسی مختلف
  • اعتیاد به اعتیاد جنسی و یا اعتیاد جنسی
  • زندگی جنسی خسته کننده است
  • به شریک خود جذب نشده است 
  • نمی توانم تحریک کنم
  • نمی توان شریک زندگی خود را با دندان های خود مسواک زد
  • همه انواع بازدارنده ها
  • فتیش

6. چه مدت طول می کشد درمانی جنسیت؟  سه سطح مشکلات طول درمان مختلفی دارند.
سطح 1 - مشکلات جنسی گرا - به عنوان مثال، یک زن جوان نمی داند که چگونه یک ارگاسم داشته باشد، معمولا 2 جلسه یا کمتر انجام می شود. انزال قبل از بالغ به راحتی قبل از اینکه مجموعه های ناراحتی در آن حل می شود، حل می شود .. به سرعت کمک می کند! سؤالی که نمی توانید از کسی بپرسید. من جلسات تک جلسه ای داشتم که مردم را از یک زندگی طول کشید و از نگرانی ها نجات داد. آیا عادت به فکر کردن درباره x است؟ آیا طبیعی است که آلت تناسلی من یک منحنی دارد؟ ، و غیره.
سطح 2 - مشکلات جنسی در رابطه درگیر است- اکثر زوج هایی که می بینم، مشکلات جنسی دارند که در گره قدرت مبارزه با یکدیگر قرار دارند. سکس به عنوان یک میدان نبرد کامل به منظور توسعه مسائل عمیق در مورد چگونگی هر یک از آنها می خواهد احساس و به چه میزان خودمختاری آنها می خواهند در ازدواج و یا مشارکت داده می شود. این اغلب حداقل 15 هفته طول می کشد - 6 ماه و شامل مشاوره ازدواج و یا زن و شوهر  مشاوره  است.
سطح 3 - تروما ، تاریخ دوران کودکی از غفلت و سوء استفاده، مشکلات مربوط به هر کسی - مشکلات جنسی ناشی از این مسائل می تواند حتی سال حل شود. هر فردی که مورد تجاوز قرار نگرفته نیازمند سالها یا درمان برای داشتن یک زندگی جنسی شاد است، اما بعضی از آنها بسته به اینکه چه کسی سوءاستفاده می شود، چه مدت طول می کشد و در صورت خشونت دخالت دارد. احساس گرسنگی از نظر جنسی اغلب یک الگوی دفاعی از قول های دوران کودکی است که هرگز به نیازهای دیگران اعتماد نمی کند و اغلب به درمان درمانی نیاز دارد.
7. آیا درمانگر جنسی من یک مسیحی است؟   بدیهی است، برای بسیاری از افراد، درمان جنسی در قلمرو اخلاقی است و یک نگرانی واقعی وجود دارد که ممکن است توسط صدای معتبر گمراه شود. اما درمان جنسی آمورونیک نیست، بلکه به ایمان و زمینه های فرهنگی و ارزش های بیمار حساس است. با این حال، این نیز مکان غیر قضائی برای ایمن بودن ذهن وابسته به عشق شهوانی است. اکثر متخصصان روانپزشک یا سایر روانپزشکان در مورد زندگی شخصی خود صحبت نمیکنند و از طریق هماهنگی مذهبی تبلیغ نمیکنند. اگر اطلاعات مربوط به درمان باشد، اطلاعات شخصی باید به اشتراک گذاشته شود.
8. اگر من در مورد رابطه جنسی با درمانگر جنسیت خود صحبت کنم، چه؟  اکثر متخصصان رابطه جنسی بین سلامتی و حرفه ای بودن را حفظ می کنند که باعث می شود صحبت کردن درباره رابطه جنسی بسیار راحت باشد. درمانگران سکس از این موضوع آگاه هستند که چگونه گفتار صمیمی باعث ایجاد احساسات جنسی در بسیاری از افراد می شود یا نه اکثر افراد. یک مشتری که در حال تبدیل شدن یا داشتن فانتزی جنسی است که شامل درمانگر است، رایج و مهم است که در درمان بررسی شود. به اندازه ای عجیب و غریب، این فانتزی ها غالبا معنای ثروت در مورد دنیای داخلی مشتری دارند. درمانگران جنسیتی مرزهای اخلاقی را در رابطه با ورود به یک رابطه جنسی با هر مشتری به این دلیل ندارند، به طوری که تمام محتوای درمان را می توان به درستی درک کرد.  باز هم جنس درمان هرگز رابطه جنسی با درمانگر ندارد.

No comments:

Post a Comment